Wednesday, December 9, 2009

special dedicated to my mom and my dad


my mom...
RUGAYAH BTE YUSUFF

my dad
MOHD NOOR BIN JUNOH


anakmu ingin cerita kisah cinta ma n ayah dalam ruangan blog ni...
mudah2an ia menjadi tatapan hati2 anak2nya (kak long and Khusaire serta Muhammad khairul Hafiz)..hehe..

cerita bermula (diambik dari cerita ma n ayah)

zaman dulu2...
ayah ni cam jejaka idaman jgk la...
tapi ayah tetap pilih ma jadi pilihan...
ma n ayah penah utus mengutus surat sehingga ma kna kejar ngan mok...
mok ni mak kpd ma...

hehe..
penah skali..
spupu ma...
gendong ma...
bujet nak bg ayah jeles..
sbb kawan ma..
nk kt ma...

hehe..
tp jodoh telah mempertemukan ma n ayah...
sehingga dikurniakan anak2 yg comel...(ehem2...)
kak long...NURULHUDA
me as abg ngah...
and adik...MUHAMMAD KHAIRUL HAFIZ

ma penah keguguran 2 kali...
dua2 bawah aku..

maybe Allah nk aku jadi bongsu 9 tahun...

ma..ayah..

sesungguhnya anakmu ini amat menyayangimu..
akan ku bangunkan ekonomi keluarga kita...
and akan ku buat dirimu bangga mempunyai anak sepertiku...
kerana aku tau...

hina dimata orang..mulia dimata mereka...

kalau hari ni aku berjaya,aku adalah hasil didikan bonda and ayahanda...

luv u both.........

No comments:

Post a Comment