Tuesday, December 15, 2009

perbuatan yang dilakukan masa ngah boring memandu..:)

pernah x skali dalam hidup korang, korang rase boring masa bawak kete?
tukar2 channel radio,tapi still boring..hehe..arini aku ingat blaku la kat aku..
sebenarnya berlaku byk kali,tapi baru kali ni nak post kat blog...

hehe...
seandai dan sekiranya benda ni happen kat korang..ape korang akan buat?
well..haa...
aku?aku plak tadi,dah boring giler2, buat la yg something aku buat masa mula2 nak ambik lesen kete 6 tahun dulu...

korang yg ambik lesen kete mesti tau...
kita kan kna pusing stereng kete cam skema2 sket...
aku x ingat,tp lebih kurang yang diajar oleh instructor tu camni.. "kalo nak kona kanan,tarik tangan kanan turun,tolak tangan kiri naik,pastikan xbersilang tangan.."

hehe...
aku pun buat balik la selepas 6 tahun aku x buat....
haha..siyesli kelakar nak mampos...
haha...


p/s:jangan skali2 korek idung jika anda boring masa memandu..kerana anda mungkin diperhatikan oleh jiran sebelah kete anda!!!

No comments:

Post a Comment