Sunday, December 20, 2009

2 black thing in my life...


taadaa....

2 black thing that cheer my life...
haha...
kalo xde 2 benda itam ni,nescaya akan jadi kurang berkesan tindakan haku...
siyesli..
kalo haku tertinggal 1 of them kat umah,akan haku patah balik even da 30km jauhnya...

sebab?

pen itam tu mmg jadi peneman setia dikala aku mencoret ape2...
xkira la..
credit note ke...
debit note ke...
cek ke...
invois ke...
resit ke..
eberything will be done with this UNIC black ink pen...

tepon lagi penting.....
nokia E71 very2 helping me in managing my life...
its make my business comes into good flow...
appointment...
meeting pemuda...
meeting JHET..
or for remind me to do something importante...

well...
2 black thing that bright my anything...
hehe...

p/s: hitam xsemestinya jahat...putih xsemesti baik..

No comments:

Post a Comment