Monday, December 28, 2009

SME BANK CALL........AGAIN..

oh no..tetiba je masa ngah online,ring3...aku pun capai la pda aku tu,tgk2, "SME BANK" calling...
adus...
berikut adalah perbualan antara aku n sme bank...

SME: helo, En Mohd Fadhli?
AKU: Helo,yap...saya bercakap...
SME: Apa khabar?ni kawe ni,arzaman...

damn..arzaman adalah org yg take over permohonan aku untuk loan futsal...

AKU: Allahuakbar..ya man,lamo xdengar crito?
SME: kawe ok jah,camne Projek Futsal demo?

aku pun start la crite..smua da buat,tunggu karenah birokrasi PBT..
kemudian arzaman yang aku panggil sebagai man tu,bgtau,bila2 kalo ada masa luang,datang kl..kawe nak buat appointment ngan demo bersama Pengarah SME..kalo demo bleh percepat urusan,maybe akan cepat sampai loan demo...kawe doa sokmo demo nih..

hehe..aku pun bgtau arzaman,i will try my best to hit the target... :)

No comments:

Post a Comment