Sunday, February 27, 2011

BUKU PERCUMA

Assalamualaikum wbt.

Seperti yg saya janjikan mlm ni saya berhajat nak beri buku percuma kepada anda bukan?Ya,semuanya percuma termasuk kos penghantaran.;)
kenapa saya buat ini semua?hanya nk berkongsi ilmu dan isu-isu semasa bersama-sama sahabat saya dalam FB. saya juga mahu terlibat sama dalam revolusi di Malaysia..;)

buku yang saya nak beri percuma tu, bertajuk "REVOLUSI MESIR 2011-Masa Depan Untuk Islam". karangan Al Fadhil Ustaz Fadhli Shaari. Setiausaha akhbar MB Kelantan yang amat saya hormati. Jika saudar/i ingin mengenali dengan lebih dekat,boleh klik disini. ;) juga kalian boleh berinteraksi dengan beliau di FB beliau,boleh klik disini.



Berbalik kita pada buku. Kalian,saya ingin tawarkan kepada kalian 3 BUKU sahaja. saya mohon maaf kerana saya hanya mampu beri 3 sahaja. insyaAllah kalau rezeki saya murah,saya bekalkan lagi..;)

Isi kandungan buku sebagaimana berikut.:)

so siapa yang cepat,die yang akan dapat..;) mcm mana nk jadi org pertama? kalian kena cepat2 message saya
Nama,Alamat dan No Telefon di inbox saya dengan menaip REVOLUSI MESIR. kerana saya takut tersalah hantar buku. hanya message di inbox pada FB saja yang akan saya layan ye..;) harapnya kita dapat bersahabat untuk selamanya.

Kepada yang mahu beli,(jika mahu memiliki secara free,tp tak dapat) saudara/i,dgn izin,saya minta saudara/i jangan anggap saya sebagai penjual buku. tp saya hanya mahu sebarkan saja buku ni. Saudara/i boleh pesan melalui saya dengan SMS pada saya di 013-9397387. Saya akan dapatkan buku itu dari Al Fadhil Ustaz Fadhli Shaari. Harga senaskah RM10.00 + pos ekspress RM3.50. So,total yang perlu di bank in adalah RM13.50.Sekali lagi,saya bukan penjual buku tau. saya hanya mahu bantu saudara/i memilikinya sahaja.;)

saya doakan kita semua diberi hidayah oleh Allah SWT dan dilipatgandakan rezeki. AMEEN.

Bertani Satu Ibadah
Membangun Bersama Islam
Masa Untuk Berubah

Mohd Fadhli Bin Mohd Noor
013-9397387
014-8363144

2 comments:

  1. assalamu'alaikum. terima kasih. ummmi berminat utk memiliki buku2 berkenaan. nanti ummi akan SMS Fadhli ye.

    ReplyDelete