Tuesday, March 1, 2011

VCD Kuliah Dhuha Ustaz Azhar Idrus

Salam buat saudara seagama..;).
Apa Khabar kalian pada hari ini?


Post saya kali ni mmg agak special sedikit. Beberarapa hari yang lepas,saya telah sedekahkan beberapa keping vcd ustaz azhar kepada sahabat saya di alam maya.:) 


kemudian,saya menerima message di inbox saya di ruangan Facebook yang mahu mendapatkan vcd berkenaan. saya agak terkilan sebab tak mampu memenuhi permintahan sejumlah besar sahabat saya. Lalu saya tawarkan kepada sahabat yang mahu memiliki vcd berkenaan satu penyelesaian.


Apa penyelesaian itu?saya akan TOLONG SAUDARA BELI vcd berkenaan. Dikota bharu vcd berkenaan dibeli dengan harga RM6.50 dan kos bagi pos ekspress,sampulnya adalah RM3.50. jadi saudara/i boleh Bank in pada saya RM10.00,dan insyaAllah saya akan pos sehingga ianya sampai di depan pintu saudara/i.


OH,bagi yang belum mengenali dan ingin mengenali Al Fadhil Ustaz Azhar,boleh klik disini. Ada beberapa kuliah yg saya ambil dari You Tube.;)


VCD kuliah dhuha tu bertajuk Papa Kedana. saya cerita sedikit pasal isi kandungan ceramah berkenaan.
Ustaz Azhar bercerita pasal bagaimana kehidupan dunia menipu kita. Bagaimana menjadi ibubapa yang baik..;) milikilah. nescaya anda tak rugi. harga nya cuma RM10.00 dan vcd tu sampai ke rumah anda..;)


Saya beli vcd tu di Kota Bharu hanya 10 Keping. siapa yang berminat boleh sms pada saya di no 013-939 7387.


Mohd Fadhli Mohd Noor
http://bendangluasboy.blogspot.com
faddy_7387@yahoo.com.my

No comments:

Post a Comment