Thursday, January 7, 2010

who i am?

M : Kejayaan mudah datang kepada anda.
O : Seorang berfikiran terbuka.
H : Anda tidak suka menghakimi sesuatu/orang.
D : Sukar mempercayai orang lain.

F : Semua menyayangi anda
A : Anda menjadi sangat pendiam apabila anda sedang memikirkan sesuatu.
D : Sukar mempercayai orang lain.
H : Anda tidak suka menghakimi sesuatu/orang.
L : Anda sangat percaya denga cinta dan mudah tenggelam ke dalamnya.
I : Selalu tersenyum dan membuat orang lain tersenyum.

ni maksud nama yang di sedut dalam facebook...huhu..
okay,time to coment.......

kalo anda tanya siapa saya berdasarkan ciri2 diatas,atau ciri mana yang paling tepat..saya akan jawab,saya menjadi sangat pendiam apabila saya sedang memikirkan sesuatu.cuma nak tambah kat sini,saya akan jadi sangat petah bila menyuarakan sesuatu yang dalam hemat saya amat betul..

yang lain saya tak nampak kesamaannya..cuma mengharapkan,Kejayaan mudah datang kepada saya...hehe...

No comments:

Post a Comment