Tuesday, January 5, 2010

dalam dilema...

oh god...today,dalam doa selepas subuh,aku angkat tangan sambil memohon doa kepada-NYA..
aku sekali lagi nak buat big turn over dalam karier..terbayang2 surat perletakan jawatan yang aku sediakan kepada eastcomputech..terasa seakan kaki ku ingin melangkah meninggalkan satu lagi jawatan..kali ni jawatan bergaji..

keliru..keliru dengan seribu satu perkara...
apakah keputusan aku tepat?
apakah akan ada ruang untuk aku bernafas diluar sana? setelah aku mendapat keselesaan di east com..diatas kerusi empuk..disediakan meja bersama set komputer..ada aircond..and aku nak meninggalkan semua 'bennefit' tu?

ohhh...aku betul2 keliru..............tapi aku ade reason yang kukuh untuk itu..alasan meninggalkan eastcom..

1 comment:

  1. Salam..

    Boh sihat ko??
    Harap2 gitulah..

    Ambo pn pah ko hari ni duk tertanyo2 lg...
    Apo reason sbena boh resign ngan east ni??
    Ado maroh ko sapo2 ko??

    Anyway..
    Rezeki ado di mano2..
    Ore srupo boh ni, ambo raso
    trcampak kt mano2 pn bleh jadi kayo...
    Insya-Allah...

    ReplyDelete