Wednesday, February 17, 2010

dan seseorang itu adalah...

saat duduk keseorangan di pagi rabu,terasa ingin hati utk berbicara tentang seseorang..
seseorang yang sangat istimewa..
pencetus inspirasi, penaik semangat..
saya amat terharu dgn sesuatu yang sanggup beliau lakukan...
disaat kami 'date', ada beliau nyatakan hasrat untuk berpicnic di sungai pancing...
gembira bilama beliau gembira...
namun,beliau dituntut untuk melakukan pengorbanan dgn memilih untuk pulang ke kampung atau berpicnic..
namun, dengan ilmu agama dan kefahaman kepada patuh pada tuntutan kerinduan seorang ibu,beliau memilih untuk pulang..
lalu pulanglah beliau ke kampung,meghirup udara segar kampung...
peluang dikampung, beliau manfaatkan dengan bersama saya..walaupun seketika cuma.. kepulangan kali ini,juga menyebabkan beliau muntah-muntah..food poisoning maybe..
saya cuma mampu menyatakan kebimbangan sedangkan beliau menderita kesakitan..
tertanya-tanya saya, adakah ini yang terpaksa beliau hadapi untuk bersama keluarga dan saya...
jika ya,saya kagum dengan pengorbanan beliau..
dan saya yakin, jawapannya amat pasti 'ya'..
diatas kekaguman itulah, saya makin terasa akan kasih terhadap beliau...2 hari yang pendek, tapi panjang pengorbanan..
saya amat-amat mengasihi beliau..
dan seseorang itu adalah SITI SARAH BINTI MAT NAWI...

No comments:

Post a Comment