Sunday, July 11, 2010

kuda tunggangan

salam..
mari berceloteh tentang kuda tunggangan bagi setiap lelaki..
bila bercerita tentang kuda tunggangan,mesti setiap lelaki ada citarasa tersendiri..
ada yang menggemari superbike..ade yang menggemari skuter..namun,citarasa saya terrarah kepada extreme bike..
ape lagi kalu bukan motorcross..
saya mungkin pelik jika nak dibandingkan ngan setengah2 yang lain..namun,itulah saya...
teringin sgt memiliki sebuah motorcross atau sebuah ATV..
walaupun pelik,namun, itulah saya..

setiap hari saya berangan nak ada motorcross..sampaikan saya punya teman sehati berdansasaya pun agak gembira bahagia 'jemu' dgn celotehan saya untuk memiliki kuda tunggangan tu. hehe. to Miss Sarah,jgn bimbang,ianya sekadar kuda tunggangan saya..





























No comments:

Post a Comment